Un home treballador, lleial, coherent i afable. Així defineixen els grups municipals lloretencs Eduard Coloma, que en el ple d’ahir va dir adéu al càrrec de regidor per motius laborals.
Tots els portaveus van tenir bones paraules per al ja exportaveu d’ERC a l’Ajuntament. Però, d’entre totes les veus, una de crítica. La de Santiago Ontañón (PP), que es mostra contrari a les formes mostrades pels republicans. En referència al seu substitut, Jordi Orobitg, Ontañón assenyala que “és un candidat no escollit per votació popular, sinó a dit”.
El PSC i ICV van parlar d'estratègia política, però sense entrar en polèmica. Lluïsa Parrilla (PSC) opina que “el partit vol donar uns mesos de rodatge a Orobitg, perquè conegui l’Ajuntament per dins”. Una visió que comparteix Toni García (ICV-EUiA). Afirma que “no ho trobo malament” i considera que “és una jugada per donar-lo a conèixer”.
Des de CiU, Xavier Crespo assenyala que “ens hauria agradat que Coloma acabés el mandat, però té reptes professionals, entenem la seva posició i li desitgem un futur esplèndid”. Tots els grups van desitjar sort a Coloma en l'àmbit laboral. Entre ells, Joaquim Teixidor (GRILL) que va reconèixer que “em sap greu que el meu amic Eduard plegui”.
El públic assistent en el ple d’anit, amb representants d'ERC, va voler acompanyar Eduard Coloma en el moment que deia adéu com a regidor de l'Ajuntament.
