El PSC de Lloret es queda sense un dels seus possibles alcaldables. Àlex de Mingo, persona vinculada al món del rem local i totalment independent al partit, ha dit “no” a encapçalar la llista electoral per als comicis del mes de maig.
De Mingo argumenta que ha estat dos dies rumiant la proposta i que al final ha decidit rebutjar-la. El motiu que dóna és que no veu consens entre les bases, sobretot entre la militància de Lloret. Àlex de Mingo ha dit que “si em volien, tenia clar que calia un consens que jo palpava que no hi era a Lloret”.
De Mingo assegura que arribar a aquesta decisió ha estat difícil i complicat. Però creu que havia de dir que no “per responsabilitat” i per “la importància de la tasca que se li oferia, la de ser el número 1”. Segons el diari El Punt, la direcció del partit de Girona i la primera secretària de Lloret, Lluïsa Parrilla, han intentat convèncer Àlex de Mingo. La resposta, com veuen, ha estat negativa.
Els altres candidats a encapçalar la llista electoral són, ara per ara, l'actual portaveu Lucía Echegoyen, que compta amb el suport de bona part de la militància, i Juan Carlos Amaya, militant del PSC, que té 18 firmes de suport. Aquestes últimes informacions estan extretes del diari, ja que el grup socialista ha declinat fer declaracions a Nova Ràdio Lloret.