Andrea Nicolás és la nova presidenta del Club Volei Lloret. La seva candidatura ha superat a la presentada per Joaquim Urpí, per 31 vots a 20, en les eleccions celebrades aquest dijous al Puntet. Per tant, estarà al capdavant de l’entitat durant les pròximes quatre temporades, fins al juny del 2024.
Nicolàs –que admet que ha passat “molts de nervis” amb les eleccions- assenyala que està molt “il·lusionada” amb aquesta nova etapa, “ho havia somiat des de feia molt de temps”. Afegeix que “porto 20 anys al volei, és la meva vida“.
Pel que fa als reptes que té per davant, el més destacat és crear una secció masculina al Club Volei Lloret. Andrea Nicolàs destaca que “és el moment d’obrir les portes als nois, començarem amb les bases, que seran mixtes“.
L’acompanyaran, com a membres de la junta directiva, Valeria Pizarro, com a vicepresidenta; Iolanda Saseras, que farà la funció de secretària; i Lourdes Garcia, que serà la tresorera.
D’aquesta manera, Andrea Nicolás substitueix Miquel Gràcia, que ha presidit el club en els últims vuit anys. Aquesta entitat esportiva la formen en l’actualitat cap a 100 jugadores.
A causa de les restriccions per la pandèmia, no se sap exactament quan podran començar a entrenar. Andrea Nicolàs espera que sigui a partir del mes de setembre.