Àngel Mullera tornarà a córrer amb la samarreta del club d'atletisme Lloret-La Selva. La renovació està pràcticament tancada. Només falten 4 serrells per a concretar. El propi atleta afirma que “no vull estar” en cap altra entitat.
Aquest no és l'únic contracte que té damunt de la taula. Àngel Mullera té previst signar un acord amb la marca Asics, perquè sigui patrocinat en els propers 2 anys. Després d'un merescut descans, l'atleta va córrer dissabte passat a la Milla d'Eivissa, on va quedar vuitè. En el rànquing estatal, va ser el segon. Però la temporada pròpiament dita no la comença fins el 7 de novembre, en el cros d'Atapuerca.
Seguim parlant de noms propis de l'esport lloretenc. Miquel Molina té una cita a les DTM alemanyes d’aquest diumenge. Serà en el circuit de Hockenheim, on es va dur a terme la primera prova de la competició. Molina l'encara amb “ganes i optimisme”, després d'abandonar l'última cursa per un cop accidental d'un altre pilot.
La prova d'aquest diumenge és, com sempre, a les 14 hores. Com a novetat, el Canal 33 l'emetrà en diferit, el mateix diumenge, a les 17.15 h.
Seguim en plana esportiva perquè aquest cap de setmana hi ha un munt d'activitats esportives a Lloret. Des d'un torneig de petanca amb 250 francesos, la cloenda d'una competició d'atletisme per a veterans fins a un trofeu espectacular de kickboxing. Serà diumenge, a les 18 hores, en el pavelló poliesportiu.
Acabem la crònica amb una proposta que busca la pràctica esportiva, sobretot entre les dones. Es tracta d'un excursió fins a Montbarbat fent marxa nòrdica. Consisteix, per tant, en caminar amb el suport d'uns bastons. La sortida és dissabte, a les 8 hores, a les pistes d'atletisme. El Centre Excursionista organitza aquesta iniciativa, que porta per nom 'Dona Aventura't'.
El termini per apuntar-se en aquesta sortida de Nordic Walking acaba avui, al vespre. Una part dels diners de les inscripcions es donaran a la secció local de l'Associació Catalunya contra el Càncer.