23.3 C
Blanes

Antonio Pérez rep un reconeixement de la Federació pels 30 anys de dedicació al Lloret

Va rebre el guardó a la Nit dels Campions, on al jugador del Lloret Marc Vilà li van fer un reconeixement al 'Fair Play'.

Marc Vilà, Eduard Coloma i Antonio Pérez, amb els guardons
Marc Vilà, Eduard Coloma i Antonio Pérez, amb els guardons
Antonio Pérez i Marc Vilà

La Federació Catalana de Futbol ha fet un reconeixement al delegat del Club de Futbol Lloret, Antonio Pérez, pels més de trenta anys treballant per l’entitat. El guardó li van entregar en el marc de la Nit dels Campions, celebrada la setmana passada a Blanes.

El mateix Antonio Pérez assegura que no s’esperava el guardó i reconeix que li ha fet molta il·lusió. Al llarg d’aquest temps, Antonio Pérez ha estat, en diferents etapes, col·laborador, soci, membre de la junta directiva i ajudant de la base. Actualment, fa les funcions de delegat del primer equip, una tasca que ha desenvolupat en les últimes temporades.

El delegat explica que trenta anys donen per moments molt bons i també per mals moments. Ho té clar: el millor, els ascensos; el pitjor, els descensos. Del Lloret, reconeix que fa anys havia estat un club més familiar, però assegura que tothom que ve de fora hi està molt a gust i queda molt agraït pel tracte rebut.

Aquest premi especial no va ser l’únic reconeixement que van tenir els membres del Club de Futbol Lloret a la Nit dels Campions. Marc Vilà, jugador de la primera plantilla, va rebre el guardó al Fair Play, per l’incident que va patir al camp del Llagostera “B”, quan va perdre la consciència durant unes hores per un cop al cap. El premi el va rebre de manera conjunta amb Roger Fernández, fisioterapeuta dels llagosterencs, que va assistir el jugador en el terreny de joc.

El juvenil va rebre un guardó per haver guanyat la lliga (CFLL)

A banda, tres equips del Club de Futbol Lloret van rebre el trofeu per haver guanyat la lliga. Són el Prebenjamí “A”, l’Aleví “C” i el Juvenil. I qui també va obtenir el guardó de campions va ser l’equip infantil de la Juve Lloret, que ha estat el millor de la seva categoria.

Una altra entitat que va ser reconeguda és el Club Unió Futbol Sala Lloret, que aquesta temporada ha guanyat la lliga amb el seu conjunt Prebenjamí. Els petits jugadors de l’entitat també van participar a la Nit dels Campions, amb la companyia dels seus entrenadors.

Prebenjami Club Unió Futbol Sala Lloret rebent un guardó per haver guanyat la lliga

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.