30.5 C
Blanes

Aquesta setmana ha començat el trasllat de l’arxiu administratiu a l’antiga plaça de braus

8.000 capses d'arxiu es portaran durant el proper mes i mig de l'avinguda de les Alegries a les dependències municipals de l'antiga plaça de braus.

Arxiu Municipal
Arxiu Municipal
Quim Daban

Aquesta setmana ha començat el trasllat de la part de l’arxiu administratiu que fins ara estava a l’avinguda de les Alegries. Un quilòmetre i mig de prestatgeries, 8.000 capses d’arxiu, 150.000 expedients i 2.000 plànols urbanístics es portaran durant el proper mes i mig a les dependències municipals ubicades a l’antiga plaça de braus.

L’arxiver municipal, Quim Daban, ha explicat que l’arxiu municipal està conformat per la documentació més recent, produïda durant els últims quinze anys.

Quim Daban ha argumentat que la documentació ocupa molt d’espai i no hi cap a la seu del carrer Josep Lluhí. Com que l’Ajuntament deixa el lloguer de l’edifici de l’avinguda de les Alegries, s’ha hagut de buscar una nova ubicació per desar l’arxiu administratiu.

L’arxiver ha demanat disculpes perquè durant el trasllat la documentació de l’arxiu administratiu no podrà ser consultada ni motiu de reproducció.

Contingut per a tu

Un propietari recupera casa seva a Lloret i es troba les restes d’un cultiu de drogues

Després de més d'un any de litigis, l'home ha pogut tornar al seu habitatge, que estava ocupat.

Marc Ciurana deixa de ser l’entrenador del Bàsquet Lloret “per motius personals”

El club esportiu li agraeix aquesta etapa de 8 anys, en què hi ha hagut "un creixement esportiu i humà".

El Clon Festival comença aquest dissabte amb el tribut al grup mític ABBA

El concert anirà precedit per un homenatge a David Bowie amb el debut de The Spiders from Mars.

Novetats als casals d’estiu municipals de Lloret de Mar

Els infants coneixen de primera mà l'entorn cultural i natural de Lloret, i els monitors es comuniquen per walkie talkie.

L’Obreria presenta un llibre amb els articles de Joan Domènech sobre la història de Lloret de Mar

És un recull d'escrits publicats al butlletí de l'entitat, des dels anys '70 fins a l'actualitat.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 17 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 16 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal