Cada any es duu a terme a Lloret el campionat de rem ergòmetre, en què els alumnes fan les regates amb màquines que simulen la pràctica del rem.
La propera edició, la número 12, arriba aquest diumenge en el pavelló d’Esports amb la finalitat de fomentar aquest esport en l’àmbit escolar, segons el regidor d’Educació, Jordi Sais.
Enguany els alumnes incrits són 598 –de totes les escoles i els instituts de Lloret- s’apunten al campionat de rem ergòmetre. Abans, han rebut formació teòrica sobre aquest esport.
La competició –amb equips de quatre alumnes– tindrà lloc aquest diumenge a la tarda, al pavelló municipal d’Esports.
El campionat de rem ergòmetre, que arriba a la dotzena edició, forma part del Pla Educatiu d’Entorn. L’organitza l’Ajuntament i el Club de Rem Santa Cristina.