Arriba als 100 anys amb un estat de forma envejable

Lloret està de celebració. Una de les seves veïnes més venerables, Pilar Muñoz Rabanete, acaba de complir 100 anys. I ho fa amb un estat de forma i una lucidesa envejables. Com a resident de l’asil Nicolau Font, ahir, dia del seu aniversari, ja va començar la celebració. Una festa que ha continuat avui dilluns, […]

Lloret està de celebració. Una de les seves veïnes més venerables, Pilar Muñoz Rabanete, acaba de complir 100 anys. I ho fa amb un estat de forma i una lucidesa envejables. Com a resident de l’asil Nicolau Font, ahir, dia del seu aniversari, ja va començar la celebració.

Una festa que ha continuat avui dilluns, amb una missa, l’homenatge a càrrec de l’ajuntament i una arrossada per a tots els usuaris del centre. La seva directora, Roser Llambí, destaca que és el primera vegada que celebren un centenari.   

La directora de l’asil explica que la Pilar ha arribat als 100 anys amb un estat de salut "magnífic", després de superar certes complicacions aquest hivern. 

Roser Llambí afegeix que, després dels actes protocol·laris d’avui i la festa compartida amb els altres residents, la celebració dels 100 anys continuarà. La setmana vinent la Generalitat entregarà una medalla a Pilar Muñoz pel fet de ser una àvia centenària.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.