23.3 C
Blanes

Aspronis i l’Ajuntament fan una replantada d’arbres simbòlica per commemorar els 50 anys de la Fundació

Es va fer ahir a l'entrada del centre comercial PortaLloret i l'actuació va posar de relleu el compromís mediambiental i social d'Aspronis.

Aspronis celebra 50 anys d’història i la Fundació i l’Ajuntament ho han commemorat amb una plantada d’arbres simbòlica. En concret, s’han replantat una desena d’arbres a l’entrada del nou centre comercial PortaLloret. Són els que hi havia a la zona on s’estan construint les pistes de tenis i pàdel i on s’ha ampliat l’aparcament; uns arbres que estan perfectament sans i són de dos tipus: acàcia rosa i fals pebrer.

A més, l’actuació ha posat de relleu el compromís mediambiental i social d’Aspronis. El director general, Francesc Durà, en fa una valoració molt positiva.

La previsió és replantar-ne més. En els propers dies, l’equip de jardineria de la Fundació Aspronis s’encarregarà de fer-ho. L’entitat s’ocupa del manteniment de les zones verdes de Lloret des de l’any 1998. De manera progressiva s’ha ampliat el personal, passant de 3 treballadors a 10. I també la superfície, ja que ara mateix, es treballa en el 65% dels espais verds, així com en espais escolars, esportius i de lleure.

De fet, un dels objectius de la fundació és fomentar la inserció sociolaboral i a Lloret ho fan en diferents àmbits. Francesc Durà fa una valoració positiva de l’evolució d’Aspronis al llarg de les cinc dècades de vida.

La replantada d’arbres davant de PortaLloret es va fer ahir dilluns, al matí.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.