19.6 C
Blanes

Aturen unes obres d’una rampa arran de les queixes per sorolls de part d’un hotel

S'ha queixat Jaume Bosch, de l'hotel Ninays, que diu que els sorolls han provocat malestar als clients.

Una formigonera, a davant de l'establiment
Una formigonera, a davant de l'establiment
Jaume Bosch i Joan Bernat

L’Ajuntament ha aturat les obres d’una rampa per a discapacitats a prop de l’ambulatori de Lloret. La causa principal han estat les queixes del propietari de l’hotel Ninays. Va adreçar queixes a l’alcalde, Jaume Dulsat, perquè considera “indignant” que es facin obres en plena temporada turística, que molesten pel soroll de les màquines.

Segons l’hoteler Jaume Bosch, aquesta actuació ha afectat els clients de l’establiment. Assegura que els ha provocat malestar i tensió.

Les obres s’han dut a terme de manera intermitent els mesos de juny, juliol i agost. Es tracta de la rampa d’accés al nou aparcament de Can Xardó, que ha de donar servei als usuaris del CAP i als veïns de la zona.

El regidor d’Urbanisme, Joan Bernat, explica que, quan van rebre les queixes, van adoptar mesures per fer compatibles l’activitat hotelera amb la realització de les obres. Segons fonts municipals, les obres es reprendran d’aquí tres setmanes. La durada prevista és d’uns 15 dies, ja que les principals actuacions ja estan fetes.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.