19.6 C
Blanes

Avui comencen les activitats per commemorar el Dia Mundial del Parkinson

Avui es farà una xerrada a Blanes, mentre que a Lloret es muntarà una taula informativa el 18 d’abril i es farà una excursió als jardins de Santa Clotilde el 14 de maig.

Pàgina web
Pàgina web
Joan Barnés

L’Associació Contra el Parkinson de Blanes, la Selva i l’Alt Maresme commemora el Dia Mundial del Parkinson amb diferents activitats tant a Blanes com a Lloret.

Un membre de l’entitat, el lloretenc Joan Barnés, assegura que formar part de l’associació ajuda molt, però ha lamentat la poca col·laboració de les administracions.

Barnés també ha explicat que a Lloret s’hi faran una taula informativa el 18 d’abril i una excursió als jardins de Santa Clotilde el 14 de maig. Les activitats per commemorar el Dia Mundial del Parkinson, i també el desè aniversari de l’entitat, comencen avui a Blanes, amb una xerrada a les sis de la tarda a càrrec del doctor David Genís, neuròleg de l’hospital Josep Trueta de Girona, que parlarà dels avenços en investigació del tractament. La conferència es farà al centre catòlic. També a Blanes, aquest diumenge al matí es muntarà una taula informativa al carrer Ample, de deu a dues. De cara a la setmana que ve, de dilluns a divendres, de deu a dotze del migdia, hi haurà portes obertes a la seu de l’associació, al carrer Joan Carles de Blanes.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.