24.4 C
Blanes

Avui es representa la primera obra de teatre en llenguatge de signes a Lloret

Es dona la circumstància que aquest dissabte es repeteix la visita guiada en català a Can Font en llengua de signes.

L'obra de teatre 'Suite TOC núm.6'.
L'obra de teatre 'Suite TOC núm.6'.
Albert Robert

L’obra ‘Suite Toc N.6’ – que es representa avui al teatre- és la primera que s’ofereix en llenguatge de signes a Lloret de Mar.

El regidor del Teatre, Albert Robert, diu que “estem molt contents, el teatre ha de ser inclusiu, s’ha d’apropar a tothom, perquè tothom té dret a anar-hi”.

L’obra aborda el Transtorn Obsessiu-Compulsiu –el que es coneix com a TOC-, però el tema encara segueix sent molt tabú a la societat actual.

Conscients que és important que se’n parli sense por i sense embuts perquè les persones afectades se sentin acompanyades, la companyia Les Impuxibles, formada per les germanes Clara i Ariadna Peya, amb la col·laboració de Judith Pujol i María Velasco, han creat l’espectacle “Suite Toc núm. 6”.

'Suite Toc núm. 6'
‘Suite Toc núm. 6’

Es tracta d’un concert-espectacle que desestigma les malalties mentals.

“Suite TOC núm. 6” es podrà veure al Teatre de Lloret aquest divendres, a dos quarts de nou del vespre, i les entrades valen 18 euros.

Es dona la circumstància que aquest dissabte es repeteix la visita guiada en català a Can Font en llengua de signes. La visita, que inclou la ruta indiana, és a les 12 del migdia. La proposta adaptada es repeteix els dies 7 i 21 de maig.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.