18.9 C
Blanes

Avui s’han començat a redactar els relats del concurs Lloret de Mar en Quatre Ratlles

En total hi ha 35 participants, que es reparteixen entre set grups, que han d'escriure un relat col·lectiu ambientat en els jardins de Santa Clotilde i protagonitzat pels indians.

Jardins de Santa Clotilde
Jardins de Santa Clotilde
Xavier Valls

35 persones construiran un total de set relats relacionats amb els jardins de Santa Clotilde i els indians. Participen al concurs organitzat per Lloret Turisme amb la col•laboració de l’empresa Quatre Ratlles.

Un responsable de l’empresa, Xavier Valls, ha explicat que la idea és que cada grup de cinc persones escrigui un relat de manera ordenada com si fossin un sol autor. Tots els relats parteixen d’una base comuna que ha escrit la periodista Llucia Ramis.

Quatre Ratlles es va crear fa dos anys amb l’objectiu d’organitzar concursos amb aquest format i, segons Xavier Valls, la iniciativa funciona molt bé.

Els grups escriuran el relat des d’avui fins al 29 de febrer i un jurat valorarà la cohesió i qualitat del relat. La idea és aprofitar els relats per fer promoció de la destinació en clau cultural; en aquest sentit, Lloret de Mar és el primer municipi en organitzar un concurs com aquest amb aquesta finalitat.

Els premis són una estada de cap de setmana a Lloret, entrades al Museu del Mar i als jardins de Santa Clotilde, cursos al Laboratori de Lletres i material d’escriptura i una inscripció per un mes al diari Ara.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.