Blanco defensa el metge Javier Solanas

Josep Lluís Blanco, sancionat per un presumpte positiu en dopatge, defensa el metge de Blanes, Javier Solanas, qui l'ha tractat per lesions i amb qui va passar un control antidoping anys enrere.  Segons la premsa, Solanas estava imputat en l'operació Llebrer, una informació desmentida avui pels mateixos mitjans de comunicació. Segons els diaris comarcals, el […]

Josep Lluís Blanco, sancionat per un presumpte positiu en dopatge, defensa el metge de Blanes, Javier Solanas, qui l'ha tractat per lesions i amb qui va passar un control antidoping anys enrere.

 

Segons la premsa, Solanas estava imputat en l'operació Llebrer, una informació desmentida avui pels mateixos mitjans de comunicació. Segons els diaris comarcals, el metge va declarar el passat 4 de gener, el mateix dia en què es va arxivar la causa en contra seva. Solanas forma part de la Unitat de Medicina de l'Esport de l'Hospital Comarcal de la Selva. És conegut pels esportistes i clubs de la zona que passen amb ell les revisions mèdiques.

 

Davant d'aquesta informació, desmentida d'un dia per l'altre, Blanco s'ha mostrat indignat. Considera que tot està arribant a uns extrems insospitats.

 

Assenyala que el seu cas, en què la Federació Espanyola d'Atletisme l'ha sancionat 2 anys per donar positiu per EPO, és ple d'irregularitats. Diu que té previst recórrer al Tribunal d'Arbitratge Esportiu de Lausanne, que considera “més imparcial”.

 

Tot i la seva voluntat “d’arribar fins al final”, el lloretenc tem que es tardarà en resoldre el seu cas, com ha passat en dues ocasions anteriors. Van ser dos atletes espanyols van tardar temps en demostrar que eren innocents.

 

Blanco considera que ha tingut “mala sort” ja que el seu cas ha coincidit amb l'Operació Llebrer. Assegura, però, que “no tenen res a veure”.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.