Blanco, serè, es defensa de les acusacions de dopatge

José Luís Blanco es mostra tranquil i serè, davant el presumpte dopatge que hauria comès en el Campionat d'Espanya d'Atletisme, organitzat aquest estiu a Avilés.  El lloretenc es queixa que han hagut de passar dos mesos i mig fins que la Federació Espanyola d'Atletisme comuniqués que li obria un expedient sancionador per un control en […]

José Luís Blanco es mostra tranquil i serè, davant el presumpte dopatge que hauria comès en el Campionat d'Espanya d'Atletisme, organitzat aquest estiu a Avilés.

 

El lloretenc es queixa que han hagut de passar dos mesos i mig fins que la Federació Espanyola d'Atletisme comuniqués que li obria un expedient sancionador per un control en dopatge, que hauria donat positiu. Blanco -que confirma l'existència de l'expedient- es defensa i assegura que no ha pres mai cap substància prohibida en la seva carrera esportiva.

 

“Faig una vida normal, no tinc res per amagar”, constata. Recorda que “fa 17 anys que passo controls antidoping”.

 

José Luís Blanco -que va participar en els Jocs Olímpics de Pequín i és medalla de bronze en els Europeus d'Atletisme en la prova dels 3.000 metres obstacles- ha fet arribar a la Federació Espanyola 24 pàgines d'al·legacions. Demana que es respecti la seva presumpció d'innocència a l'espera que arribi una resolució.

 

Mentrestant s'ha queixat que el cas s'hagin filtrat als mitjans de comunicació, en concret, a través del diari Sport. El lloretenc considera que “s’ha filtrat per fer-me mal a mi i al meu entorn”.

 

A Espanya fins ara només han transcendit 2 casos de presumpte dopatge en atletisme. Un i altre esportista van demostrar la seva innocència, és a dir, que no havien pres cap substància il·legal. Un dels seus advocats és ara qui defensa José Luís Blanco.

 

El lloretenc ha anunciat que, des que s'ha conegut la seva presumpta implicació en el cas de dopatge, ha rebut un allau de suports tant de companys, com de representants municipals i d'espònsors. Pel que fa a la cursa popular de la Sansi, que organitza el propi Blanco a Lloret el 19 de desembre, assegura que compten amb 3 espònsors nous, que permetran als participants tenir més obsequis.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.