Blanes es queda al marge de les reivindicacions de Santa Cristina

L'ajuntament de Blanes no es pronuncia sobre la reivindicació expressada per Lloret de quedar fora de la zona PEIN, del sector protegit, al voltant de Pinya de Rosa. Però l'alcalde de la població veïna, Josep Marigó, dóna suport a l'Obreria a títol personal i demana a la Generalitat que tingui en compte la feina feta […]

L'ajuntament de Blanes no es pronuncia sobre la reivindicació expressada per Lloret de quedar fora de la zona PEIN, del sector protegit, al voltant de Pinya de Rosa. Però l'alcalde de la població veïna, Josep Marigó, dóna suport a l'Obreria a títol personal i demana a la Generalitat que tingui en compte la feina feta per l'entitat.

 

L'Obreria, entitat que gestiona el paratge de Santa Cristina de Lloret, ha sol·licitat a l'ajuntament de Blanes suport pel que fa a les seves peticions d'excloure l'espai de la delimitació del PEIN de Pinya de Rosa. A tal efecte, la setmana passada es reunia la Junta de Portaveus i consideraven intervenir ni a favor ni en contra.

 

Així ho ha manifestat l'alcalde de Blanes Josep Marigó, qui també ha volgut deixar molt clar que la prioritat és la preservació d'aquest espai natural. En un altre sentit, a nivell personal, s'ha volgut expressar Marigó.

 

L'alcalde reconeix la feina feta per l'Obreria i demana a la Generalitat que tingui en compte la gestió que ha realitzat durant sis segles. Recordem que, tot just ara fa una setmana, un miler de persones es van manifestar a Lloret de Mar per reclamar que el paratge de Santa Cristina sigui exclòs del PEIN Pinya de Rosa.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.