Canal Viajar de Digital Plus ofereix un reportatge sobre els Jardins de Santa Clotilde aquest dijous a les 15:30H

Els racons de Lloret, com els Jardins de Santa Clotilde, aquella part menys coneguda popularment de Lloret, s’ofereix aquest dijous en un reportatge de 10 minuts en el Canal Viajar de la Plataforma de Pagament Digital Plus.  Es va enregistrar ara fa un parell de mesos i la responsable del reportatge, rosa Navarro, explica que li han […]

Els racons de Lloret, com els Jardins de Santa Clotilde, aquella part menys coneguda popularment de Lloret, s’ofereix aquest dijous en un reportatge de 10 minuts en el Canal Viajar de la Plataforma de Pagament Digital Plus. 

Es va enregistrar ara fa un parell de mesos i la responsable del reportatge, rosa Navarro, explica que li han volgut donar una visió diferent a la imatge que tothom coneix de Lloret.   

Aquest reportatge sobre Lloret forma part d’un seguit de reportatges que van començar a la zona del Montseny i que després es van desplaçar fins a la part marítima fins arribar a poblacions com Lloret i Tossa. De Lloret, en concret, Rosa Navarro, diu que el que més li va cridar l’atenció vans er els Jardins de Santa Clotilde.   

El reportatge, de deu minuts de durada, s’estrena  a dos quarts de 4 de la tarda pel Canal Viajar de Digital Plus. Però al ser un canal temàtic sobre viatges i en els pròxims dies s’han programat 10 multidifusions en horaris diferents perquè el pugui veure el màxim de gent possible.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.