Nova jornada esportiva pels principals equips de competició de Lloret de Mar. Partits en hoquei, futbol, futbol sala i bàsquet.
Per dissabte, el Club Hoquei Lloret rebrà a casa al Sant Feliu de Codines. Es tracta d'un partit d'autèntiques necessitats entre dos conjunts que l'any passat van assolir l'ascens a l'OK Lliga i que no han iniciat amb bon peu aquesta primera part de campionat. El partit donarà inici a dos quarts de vuit del vespre en el Pavelló Municipal d'Esports.
Per la seva part, el Club de Futbol Lloret es desplaçarà al camp del Granollers en busca d'oblidar la mala ratxa de resultats. Dels últims quatre partits, els lloretencs només han aconseguit sumar dos empats. El partit serà diumenge, a partir de les 12 del migdia.
També jugarà el Club de Futbol Lloret Femení de la Segona Nacional. Les jugadores de Manolo Zamora visitaran el camp de l'Espanyol “B”. Serà també diumenge, a les 12 del migdia.
Canviem d'esport. El Club Unió Futbol Sala Lloret torna a la competició després d'una setmana de descans. Els homes de Miguel Ángel Barragán jugaran a la pista del Vall de Tenes. Tots dos conjunts es situen, ara per ara, a la part mitja de la classificació amb 7 punts. El partit serà dissabte, a partir de les sis de la tarda.
I acabem repassant els enfrontaments de bàsquet. El sènior masculí del Bàsquet Lloret visitarà la pista del líder, el Montessori Palau, un equip que encara no ha perdut cap partit. L'encontre es jugarà demà a partir de dos quarts de vuit del vespre. D'altra banda, el sènior femení es desplaçarà a la pista de l'Olot, un equip de la part alta. El partit serà dissabte, a les sis de la tarda.
