Catalunya Sí que es Pot ha fet campanya aquest dijous al Casal Municipal de la Gent Gran. La coalició ha organitzat un dinar popular amb el col·lectiu dels pensionistes per fer-los saber que el pròxim 27 de setembre no es debatrà única i exclusivament la independència de Catalunya.
El número 3 de la candidatura per Girona, el blanenc Joan Salmerón, ha anunciat que el dret d’autodeterminació s’ha de vehicular a través d’un referèndum pactat amb les institucions espanyoles i europees. En aquest sentit, Salmerón ha animat els electors “a votar sense por de què pot passar a l’endemà de la comtessa electoral”.
Per la seva part, el membre de l’Associació de Jubilats de Lloret, José Padilla, ha remarcat que, abans d’abordar el procés sobiranista, cal resoldre altres qüestions que són més prioritàries per a la ciutadania.
Davant de tots els assistents, els membres de la coalició han explicat que la seva opció és la única que garanteix “la seguretat i sostenibilitat de les famílies”. En aquest sentit, aposten per implementar polítiques d’ocupació laboral perquè “els pensionistes no s’hagin de fer càrrec de les hipoteques dels seus fills”.