18.9 C
Blanes

Cinc accions promocionals diferents han omplert l’agenda de Lloret Turisme els últims dies

L'organisme ha participat en dos 'blogtrips', ha assistit a dos 'workshops' i ha fet entrevistes amb dotze agents de viatges de l'operador britànic Jet2 Holidays.

Acció promocional
Acció promocional
Elizabeth Keegan

Lloret Turisme segueix amb un ritme intens d’activitats promocionals de la destinació en diferents mercats i àmbits. En els últims dies, l’ens ha fet cinc accions ben diferents.

D’una banda, s’han organitzat dos blogtrips: un l’ha impulsat Lloret Turisme mateix, amb la bloguera alemanya Nicole Biarnes, que viu a Lloret des de fa temps, i l’objectiu ha estat que actualitzés el contingut del seu blog per fer arribar totes les novetats al mercat alemany; l’altre, el va organitzar l’hotel Delamar, que va convidar la bloguera de viatges Carla Llamas i Lloret Turisme s’hi va sumar. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, apunta que és molt important aconseguir que els bloguers parlin bé de la destinació perquè cada cop tenen més pes per als turistes a l’hora d’escollir destinació.

Una altra acció promocional va ser la participació en dos workshops diferents. Un ha estat a la ciutat alemanya de Frankfurt, organitzat pel Patronat de Turisme Costa Brava. La iniciativa va permetre interactuar amb 36 professionals del sector turístic i la valoració és molt positiva.

L’altre va ser una sessió de treball a Estocolm, a través del Lloret Convention Bureau. Va comptar amb 150 viatgers suecs i 15 expositors internacionals, entre els quals hi havia el de Lloret. Segons Elizabeth Keegan, tot i que no siguin el mercat més fort en aquest sector, els organitzadors de països nòrdics són uns clients estratègics per a Lloret.

A més, Lloret Turisme ha rebut la visita de dotze agents de viatges convidats per l’operador britànic Jet2 Holidays. La destinació ja fa un parell d’anys que treballa amb aquest operador, que està especialitzat amb el nord d’Anglaterra, però que aquest any ha obert mercat a la zona de l’àrea metropolitana de Londres.

Lloret espera la visita d’un nou grup al llarg d’aquest mes de maig. Un mes en què l’organisme també té l’agenda molt plena.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.