Cita amb ICV-EUiA, dissabte a la plaça París

ICV-EUiA de Lloret torna a sortir al carrer. Els membres de la coalició seran aquest dissabte a la Plaça París, per a conèixer de primera mà els problemes dels veïns. L'objectiu és fer ressò del que preocupa la ciutadania.  Es tracta d'un tipus de trobades efectives, ja que la formació, a l'oposició, destria les queixes […]

ICV-EUiA de Lloret torna a sortir al carrer. Els membres de la coalició seran aquest dissabte a la Plaça París, per a conèixer de primera mà els problemes dels veïns. L'objectiu és fer ressò del que preocupa la ciutadania.

 

Es tracta d'un tipus de trobades efectives, ja que la formació, a l'oposició, destria les queixes més destacades i les converteix en propostes que fa arribar a l'ajuntament. En aquest sentit, el regidor Toni García posa com a exemple que “arran de les demandes veïnals, es va demanar finançament per arreglar una plaça de Mas Baell, que estava molt deixada i ara ja està remodelada”.

 

Altres demandes veïnals que es faran realitat, gràcies a la intervenció d'ICV-EUiA, són el canvi d'enllumenat de les avingudes de Vidreres i de les Alegries. Els dos projectes es finançaran a través de l'anomenat segon Pla Zapatero.

 

El regidor argumenta que aquestes sortides funcionen perquè “s’estableix un contacte proper amb el ciutadà”. ICV-EUiA duu a terme sortides periòdiques per barris i pel centre de Lloret. Assenyala que en aquest mandat ha visitat bona part del municipi i no descarta tornar-ho a fer.

 

Aquest dissabte la cita és a la plaça París, a partir de les 11 hores.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.