Lloret de Mar fa una crida a col·laborar amb la Marató de TV3, destinada a les malalties cardiovasculars. Tenim per davant un cap de setmana intens, amb diferents propostes, totes solidàries amb aquesta gran causa.
L’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, anima “les lloretenques i lloretencs a formar part de la Marató, per omplir les activitats variades que hi ha a la vila de solidaritat cardiovascular”.
Al llarg d’aquesta setmana hi ha hagut cantada de nadales al Centre d’Estudis de Llengües, el pessebre vivent de la Immaculada Concepció, que ha permès recaptar 724,77 euros, els esmorzars i venda de clauers dels alumnes del PPT; o bé avui el mercat de Nadal a l’escola Pompeu Fabra.

De cara a demà, hi ha les exhibicions del Casal de la Gent Gran, amb country al migdia i concert de Nadal a la tarda, amb havaneres, cant coral i guitarra. També aquest dissabte, a les 6 de la tarda, sorteig de paneres amb l’esplai Cap-i-Cua a la plaça de la Vila.
De cara a diumenge, que és el dia de la Marató, el restaurant Natsumi hi destina el 100% dels ingressos. A més, el mateix dia 18, el club de Patinatge Artístic donarà tot el que es reculli en el sorteig de lots i paneres del Festival de Nadal que oferirà en el pavelló municipal.

Una altra iniciativa solidària és la marxa inclusiva que organitza l’Institut-Escola, en què els participants han d’anar a llocs emblemàtics de la vila i Blanes, fer-se una foto i penjar-la a l’instagram. La venda de dorsals es fa al mateix Institut-Escola i al Puntet.
Recordeu que, a banda de col·laborar amb totes aquestes activitats, el dia 18 es pot fer l’aportació a la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio trucant al 900 21 50 50.