Crida a la solidaritat dels lloretencs

Primera convocatòria de l'any a Lloret per a donar sang, sempre necessària en centres hospitalaris. La crida es fa extensiva a tota la població que sigui major d'edat, pesi un mínim de 50 quilos i tingui bona salut. La resta de detalls se sabran en una entrevista que farà el metge als donants, abans de […]

Primera convocatòria de l'any a Lloret per a donar sang, sempre necessària en centres hospitalaris. La crida es fa extensiva a tota la població que sigui major d'edat, pesi un mínim de 50 quilos i tingui bona salut. La resta de detalls se sabran en una entrevista que farà el metge als donants, abans de l'extracció de sang.

 

Un dels promotors de la jornada, Josep Maria Puigdevall, explica que cal haver menjar alguna cosa abans de la donació. Segons la Germandat de Donadors de Sang de Girona, divendres esperen obtenir unes 100 donacions al matí i unes 200 a la tarda, tot i que estan preparats per a rebre'n més.

 

Expliquen que la població lloretenca és solidària en aquest aspecte, però que encara es troba per sota de la mitjana de donacions de la comarca. Si a la Selva, donen sang 45 habitants de cada 1.000, a Lloret, la mitjana baixa als 40 donants. S'espera que, en el 2008, s'anivelli aquesta xifra.

 

La convocatòria és aquest divendres, 25 de gener, en el pavelló del Molí. L'horari és matí i tarda. De les 10 a les 14 hores, i de dos quarts de 5 a les 9 del vespre. La jornada per a donar sang l'organitza el Banc de Sang i Teixits de Girona, amb la col·laboració de la Germandat de Donadors. El lloc triat és, un cop més, el pavelló d'esports del Molí, on ocupen les sales de gimnàs i de reunions.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.