L'empresa lloretenca Transports Pujol ha criticat el nou servei de transport que ha posat en marxa el govern català per unir l'hospital de Blanes amb el de Calella. Una millora que segons el conseller delegat de l'empresa, Jaume Pujol, ells ja van demanar fa 7 anys i se'ls va denegar perquè el govern considerava que no existia prou interès públic per tirar-ho endavant.
Una petició la de l'empresa lloretenca que, segons Pujol, portava 3 anys sense tramitar-se i ara el servei el desenvolupa una altra empresa amb una subvenció. Per altra banda, Pujol també ha criticat que el govern català ha apujat un 900% el cànon de la terminal de Lloret. Un increment que tindrà conseqüències directes, segons Pujol, en el preu últim del bitllet que compren els usuaris.
Un increment que, segons Pujol, ve donat perquè l'aparcament no funciona i la Generalitat ha decidit incrementar preus per poder fer front a la despesa que suposa la instal·lació.
Foto : Miquel Segura Llop.
Declaracions de Jaume Pujol.
