Cursos al Servei d’Ocupació Municipal

L'Ajuntament de Lloret de Mar Organitza aquest mes de gener un total de 14 cursos de formació ocupacional agrupats en tres blocs: idiomes, informàtica i turisme.Els cursos es faran entre el 25 de gener i el mes de juny però cal inscriure’s aquesta setmana al SOM, el Servei d'Ocupació Municipal situat a la Masia de […]

L'Ajuntament de Lloret de Mar Organitza aquest mes de gener un total de 14 cursos de formació ocupacional agrupats en tres blocs: idiomes, informàtica i turisme.

Els cursos es faran entre el 25 de gener i el mes de juny però cal inscriure’s aquesta setmana al SOM, el Servei d'Ocupació Municipal situat a la Masia de Can Saragossa que està en el parc de Can Xardó. El regidor de promoció econòmica, Francesc Oliva ha explicat que els cursos van adreçats tant a persones que estan en situació d’atur com a persones en actiu.

L’objectiu és preparar-se per trobar feina o reciclar-se: Un altre dels objectius d’aquests cursos és ajudar, des de l’administració, a formar persones i reactivar l’economia local. El primer dels cursos comença ja dilluns que ve dia 25 de gener. Cal apuntar-me doncs aquesta setmana, directament al SOM o via internet clicant l’adreça www.lloret.cat/promocioeconomica.

Les places per cadascun dels cursos són limitades a deu persones amb un doble objectiu: una atenció més personalitzada per l’alumne i un millor aprofitament del curs. En total són 14 els cursos que s’ofereixen. Ho explica el regidor: No és la primera vegada que s’organitzen cursos des de l’àrea de promoció econòmica de l’ajuntament. El regidor ha anunciat de cara al febrer un curs destinat a dones que es vulguin formar com auxiliars de geriatria.

Una professió que té molta demanda arran de l’entrada en vigor de la llei de dependència. El regidor ha explicat que ara per ara s’està acabant de perfilar les característiques del curs.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.