Mentre que hotelers, comerciants i restauradors donen suport al projecte del pàrquing subterrani en el passeig Verdaguer, els responsables de les agències de viatges no hi estan d'acord.
El rebutgen bàsicament per una raó. Fèlix Aguilar, lloretenc i president de les Agències Receptives Associades de Catalunya, argumenta que, com que es tracta d'una iniciativa ambiciosa, farà que la primera línia de mar estigui en obres dues temporades i que això perjudicarà l'activitat turística.
El representant empresarial recorda que el pla que ordena els equipaments comercials de Lloret, encarregat per l'ajuntament, diu que de places per aparcar ja n'hi ha suficients. Fèlix Aguilar afegeix que aquest estiu els aparcaments no s'han omplert. I que, si es considera imprescindible fer-ne de nous, hi ha altres opcions perifèriques menys costoses a nivell econòmic i d'imatge.
Amb reticències però amb menys contundència s'ha expressat el representant d'una altra entitat d'agències de viatges. És Jordi Martí, vicepresident de l'àrea receptiva de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges, que a més de mostrar-se preocupat per la futura execució de les obres, reclama informació sobre el projecte del pàrquing subterrani. En això coincideix amb l'altre representant de les agències de viatges, així com els hotelers, comerciants i restauradors de Lloret.
El que sí veuen amb bons ulls és la remodelació de la façana marítima, per tal de treure els cotxes de la primera línia i donar prioritat als vianants.
