S’ha superat ja el període d’al·legacions pels 28 pisos de protecció oficial que l'Ajuntament de Lloret està impulsant a Fenals.
Des del consistori lloretenc es confia doncs, que un cop passat festes i després d'haver-se superat aquest tràmit, es pugui fer pública la llista definitiva dels admesos.
Segons ha explicat el regidor d’infraestructures, Romà Codina, de les 9 al·legacions presentades, 7 s’han resolt de forma favorable i dues de forma desfavorable. Això va ser la setmana passada durant una reunió celebrada per part de la comissió que porta el tema.
Amb la publicació de la llista definitiva, que també ha d’obtenir el vist-i-plau d’habitatge, i un cop constituïts els 28 propietaris en cooperativa, ja començaran les obres dels primers pisos de protecció oficial d’aquesta legislatura.
Codina ha explicat que l'Ajuntament és el primer interessat en què les obres es facin amb una certa celeritat perquè cal recordar que a sota hi anirà el CAP definitiu de Fenals.
El regidor també ha anunciat que els pròxims pisos de protecció oficial que construirà l'Ajuntament seran 15 al Rieral.
