Duo Dinámico contra el càncer

El Duo Dinámico ha col·laborat contra el càncer a Lloret. El mític duet espanyol, precursors del pop al país, va participar ahir en un sopar benèfic a l'hotel Guitart Monterrey. La banda està allotjada a l'equipament lloretenc perquè aquesta nit actuarà en el Festival de Cap Roig.  Els dos músics estan especialment sensibilitzats amb aquesta […]

El Duo Dinámico ha col·laborat contra el càncer a Lloret. El mític duet espanyol, precursors del pop al país, va participar ahir en un sopar benèfic a l'hotel Guitart Monterrey. La banda està allotjada a l'equipament lloretenc perquè aquesta nit actuarà en el Festival de Cap Roig.

 

Els dos músics estan especialment sensibilitzats amb aquesta malaltia, perquè fa uns anys a Manuel De la Calva li van diagnosticar un càncer de colon que, afortunadament, a hores d'ara ja ha superat. Tant ell com Ramon Arcusa van reconèixer que és difícil acceptar quan un metge et diu que tens càncer. Però, De la Calva, no va voler deixar el sentit de l'humor quan va explicar la seva pròpia experiència.

 

El duet, que fa 52 anys que està a dalt dels escenaris, també va recordar els seus inicis, quan van començar a cantar en diferents locals de la Costa Brava, entre ells un de Lloret de Mar. Uns inicis difícils, en què el Duo Dinámico va haver d'apostar per la seva vocació i convèncer a la família que havien de deixar la feina. Tot i que també van tenir problemes amb el servei militar. Un fet que els va fer passar una nit a la garjola. Una vetllada que recorden amb humor.

 

Una altra vinculació de la parella amb Lloret és el regal que va comprar la dona de Ramon Arcusa per al seu germà quan el matrimoni encara no es coneixia. Era l'any 1962 quan la dona anglesa d'Arcusa, amb 16 anys, va venir a passar les vacances a la destinació de la Costa Brava. Sense conèixer el seu futur marit, va comprar dos discs, un de la Chunga i un altre del Dúo Dinámico.

 

El Duo Dinámico va oferir ahir a la nit un concert benèfic a Lloret en benefici de l'Associació Catalunya Contra el Càncer. Mentre que aquesta nit actuaran en el festival de Cap Roig, amb totes les entrades venudes des de fa un mes. Com la majoria d'artistes que actuen en el festival, el duet s'allotja a l'hotel Guitart Monterrey de Lloret.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.