19.6 C
Blanes

El 8è Rally de Lloret de Mar se celebrarà el 5 i 6 de febrer del 2021

La competició comptarà amb trams mítics per les carreteres de la Costa Brava i de l’interior de Girona.

Els cotxes participants de la prova de motor, aparcats al passeig marítim (Facebook Rally Lloret).
Els cotxes participants de la prova de motor, aparcats al passeig marítim (Facebook Rally Lloret).
Guillem Pérez i Jordi Orobitg

El 8è Rally de Lloret de Mar ja té data. Se celebrarà els dies 5 i 6 de febrer del 2021 i comptarà amb dotze trams dividits en dues etapes. En total, hi haurà 148 quilòmetres cronometrats. Tal com es va fer en l’edició anterior, reunirà les modalitats de Velocitat, per a cotxes moderns i clàssics, i de Regularitat, a més dels vehicles de la categoria Legend-exhibició.

El divendres 5 de febrer, al matí, es faran les verificacions administratives i tècniques. Pel que fa als trams de la primera jornada, la majoria d’ells es disputaran a la nit, mentre que els de dissabte es faran durant el matí. Les dues proves seran molt exigents i tècniques, amb trams mítics per les carreteres de la Costa Brava i de l’interior de Girona. Guillem Pérez, director esportiu de l’empresa organitzadora, V-Line, explica que el rally serà “molt semblant” al que es va celebrar aquest 2020 i que treballen per donar-li “més visibilitat a nivell internacional”

Pel que fa als trams, que encara no s’han donat a conèixer per “evitar que algun equip pugui fer treballs de reconeixement”, Guillem Pérez destaca que hi haurà pocs canvis respecte als de la passada edició. 

Un dels participants del Rally Lloret (Facebook).

De nou, Lloret tornarà a ser la capital del motor. La base organitzativa de la prova estarà situada a l’Hotel Evenia Olympic Palace, mentre que el punt de les verificacions tècniques serà el Pavelló Municipal d’Esports. A més, el podi, el village, el parc tancat i el parc d’assistència es concentraran al passeig marítim.  

L’organització d’aquest esdeveniment, sempre que no es produeixin restriccions a causa de la pandèmia, farà que Lloret compti amb un volum important de persones. Jordi Orobitg, regidor de Promoció Econòmica, explica que això pot generar “un bon impacte” per a la destinació, sempre que la situació de la Covid-19 estigui més estabilitzada. En aquest sentit, el regidor reconeix que la crisi sanitària “pot afectar al funcionament” de l’esdeveniment, tot i que espera que es pugui dur a terme. 

Cartell de la prova de motor, amb seu a Lloret (Facebook).

Les inscripcions per participar al rally s’obriran el pròxim 30 de novembre, fins al 29 de gener del 2021. Recordem que en l’edició de l’any passat hi van participar un total de 87 equips, amb la victòria dels francesos Richard Genesca i Jean René Villani, amb un Toyota Celica.

El 8è Rally de Lloret està organitzat per l’empresa V-Line, amb el suport de l’Ajuntament de Lloret. A més, compta amb el patrocini de Michelin, Bricoceràmic, la Diputació de Girona, la Secretaria General de l’Esport i la col·laboració de l’Hotel Evenia Olympic Palace.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.