25 C
Blanes

Alguna sanció i sense incidents destacables, arran del toc de queda a Lloret

L’incompliment del toc de queda preveu sancions dels 300 als 6.000 euros. Cal afegir, però, que el confinament nocturn preveu un seguit d’excepcions, com els desplaçaments per anar i tornar de la feina, tenir cura de persones dependents o les urgències mèdiques.

Avinguda Just Marlés, durant la primera nit del toc de queda
Avinguda Just Marlés, durant la primera nit del toc de queda
Jordi Sais

Alguna sanció i sense incidents destacables en les dues primeres nits de toc de queda a Lloret de Mar, en què –com al conjunt de Catalunya- s’aplica el confinament nocturn. De les 22 a les 6 hores no es pot circular pel carrer ni tampoc es pot desplaçar en vehicle per la via pública. Es tracta d’una mesura aprovada pel govern català a fi de contribuir a frenar la segona onada de contagis de la Covid.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Jordi Sais, assenyala que, de moment, hi ha “un compliment màxim i algun petit incident” arran del toc de queda a Lloret.

L’aplicació del toc de queda obliga a fer “controls aleatoris i patrullatge nocturn” per part de la policia local. Uns dispositius habituals, segons fonts municipals.

L’incompliment del toc de queda preveu sancions dels 300 als 6.000 euros. Cal afegir, però, que el confinament nocturn preveu un seguit d’excepcions, com els desplaçaments per anar i tornar de la feina, tenir cura de persones dependents o les urgències mèdiques.

Gràfic amb les mesures del toc de queda, de la Generalitat.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.