El cinefòrum d’ICV – EUiA ofereix ‘La jaula de las locas’

La convivència familiar serà el tema de debat aquest vespre en el cinefòrum organitzat per ICV – EUiA. La coalició projectarà la pel·lícula La jaula de las locas i, tot seguit, plantejarà un col·loqui entre tots els assistents. La producció francesa, dirigida per Eduard Molinaro i protagonitzada per Michel Serraut, es basa en les aventures […]

La convivència familiar serà el tema de debat aquest vespre en el cinefòrum organitzat per ICV – EUiA. La coalició projectarà la pel·lícula La jaula de las locas i, tot seguit, plantejarà un col·loqui entre tots els assistents. La producció francesa, dirigida per Eduard Molinaro i protagonitzada per Michel Serraut, es basa en les aventures burlesques d'una parella d'homosexuals.

 

 

Serrault interpreta un travesti madur, que viu amb el seu company sentimental des de fa vint anys. Quan el fill d'aquest últim decideix casar-se amb la filla d'un pedant oficial del govern, la parella gay haurà de fer allò impossible per no semblar el que són en realitat i causar la millor impressió que puguin als seus futurs consogres. Les divertides anècdotes que s'aniran succeint a mesura que avanci la pel·lícula es podran veure aquest vespre al local d'ICV – EUiA de Lloret.

 

 

Segons el resposable de formació de la coalició, Arturo Alcaine, la pel·lícula mostra, de manera divertida, com costa a la societat adaptar-se als nous models de família que han aparegut durant les últimes tres dècades. Alcaine explica per què ha costat tant adaptar-se: “Possiblement hem canviat perquè la societat ha canviat, ha canviat el tipus de relacions socials, comercials, laborals, perquè el món canvia… Però el que no sé si canvia tant ràpid és la manera de pensar de la gent, la seva psicologia i la seva capacitat per adaptar-se a les noves circumstàncies”.

 

 

Alcaine, que és psicòleg, destaca que cada cop es troba amb més casos de persones que no saben adaptar-se al seu nou model de família, persones a qui el psiquiatre diagnostica “trastorn adaptatiu”. Segons Alcaine, el model de família era molt rígid fins fa uns trenta anys. Aleshores la situació va canviar de manera radical i van aparèixer molts models nous, malgrat que la societat no hagi canviat tant la seva mentalitat. La pel·lícula La jaula de las locas es projectarà avui a dos quarts de vuit del vespre al local d'ICV – EUiA, al carrer Mas Baell número 2. Tot seguit es farà un col·loqui sobre la convivència familiar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.