El club de natació, a l’espera que la piscina es faci per etapes

L'única manera de fer realitat la piscina municipal coberta és per etapes. Així, el projecte -costós i complexe- és "factible" econòmicament. Ho afirma el Club de Natació Lloret, que ja fa 27 anys que reclama l’equipament per a poder practicar la natació al llarg de tot l’any. L'entitat es mostra "molt satisfeta" pel crèdit de […]

L'única manera de fer realitat la piscina municipal coberta és per etapes. Així, el projecte -costós i complexe- és "factible" econòmicament. Ho afirma el Club de Natació Lloret, que ja fa 27 anys que reclama l’equipament per a poder practicar la natació al llarg de tot l’any.

L'entitat es mostra "molt satisfeta" pel crèdit de 6 milions d’euros provinent de l'Estat, que ha de permetre desencallar la construcció de la piscina. Un membre del club de natació, Francesc Marquès, valora la situació de forma positiva, tenint en compte que l’equipament finalment podrà tirar endavant en un context de crisi econòmica.   

Tot i que el crèdit ha de servir per a fer realitat la futura piscina municipal coberta, el club de natació vol saber tots els detalls del projecte. Confirma que hi ha més d’una empresa interessada en construir l’equipament. 

La concessió de part de la secretaria d'Estat de Turisme d’un crèdit de 6 milions d’euros a Lloret per a la piscina ho vam saber la setmana passada. L’ajuntament va explicar que a aquesta quantitat s’hi han de sumar 1.400.000 euros provinents d’una subvenció del govern català i del conveni amb l’empresa Solmar. La resta dels fons per a començar a construir la piscina de 50 metres ha de provenir del sector privat. 

El plantejament és dur a terme el projecte per etapes. Es vol començar per la part de la piscina, un equipament llargament reivindicat. Després vindran la zona d’aigües lúdico-termals, i les sales de rem i de fitness.     

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.