Torna el concurs de pesca infantil a Cala Canyelles aquest diumenge. És un concurs en què poden participar nens fins a 14 anys. Els peixos que es pesquin s'aniran posant en galledes i després del concurs es tornaran a tirar a l'aigua. Els 5 concursants amb major número de peixos obtindran una copa, segons el president del Club Nàutic Cala Canyelles, Albert Borràs.
Ja fa cap a 15 anys que es celebra, i cada any han sigut una trentena de participants. Les inscripcions són gratuïtes i es podran fer a les oficines del club fins les 6 de la tarda del mateix diumenge 19 de juliol. Un altre esdeveniment que organitza el Club Nàutic és la neteja del fons del port de Cala Canyelles. Es durà a terme dissabte 25. La trobada és a les 9 del matí i durarà una hora. Podrà col·laborar tothom que vulgui, però per organtizar bé aquesta neteja caldria apuntar-se amb anterioritat. Per fer-ho s'ha de trucar al telèfon del port. És el 972 36 88 18.
Recordin, concurs de pesca infantil aquest diumenge a dos quarts de 7 de la tarda al port de Cala Canyelles i neteja del fons marí del mateix port el dissabte 25 a les 9 del matí.
Són dues activitats organitzades pel Club Nàutic Cala Canyelles amb motiu de la Festa Major de Santa Cristina.
