El Club Taekwon-do New Age té una nova sala d’entrenaments

El Pavelló Municipal d'Esports ofereix un nou espai per a entrenar al Club Taekwon-do New Age. Una sala que, segons afirma Joaquim Teixidor, regidor d'esports, s'utilitzava fins ara de forma esporàdica i estava una mica desaprofitada.   La primera classe ha tingut lloc aquest dilluns a la tarda. El club de Taewkon-do compta, ara mateix, […]

El Pavelló Municipal d'Esports ofereix un nou espai per a entrenar al Club Taekwon-do New Age. Una sala que, segons afirma Joaquim Teixidor, regidor d'esports, s'utilitzava fins ara de forma esporàdica i estava una mica desaprofitada.

 

La primera classe ha tingut lloc aquest dilluns a la tarda. El club de Taewkon-do compta, ara mateix, amb un centenar de socis. Tot i que en els seus 20 anys d'existència, prop d'un miler de persones han passat per l'entitat.

 

La demanda actual de taekwon-do, considerat un esport molt arrelat a Lloret, és un dels motius pels quals s'ha decidit adaptar la sala del Pavelló Municipal.

 

Les classes de Taekwon-do al Pavelló Municipal es duran a terme 3 cops a la setmana, dilluns, dimecres i divendres, des de 2 quarts de 6 de la tarda a 2 quarts de 9 del vespre.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.