25 C
Blanes

El jurat popular absol l’acusat de matar un rus a Lloret l’any 2003

Absolen els tres acusats en el cas de l'home rus degollat a Lloret l'any 2003. El jurat popular ha decidit que no hi ha proves suficients per determinar que el presumpte assassí, Sergei Lukhtai, va matar la víctima, ni tampoc que les dues dones que estarien implicades en els fets l'encobrissin.   La decisió del […]

Absolen els tres acusats en el cas de l'home rus degollat a Lloret l'any 2003. El jurat popular ha decidit que no hi ha proves suficients per determinar que el presumpte assassí, Sergei Lukhtai, va matar la víctima, ni tampoc que les dues dones que estarien implicades en els fets l'encobrissin.

 

La decisió del jurat determina que la investigació policial no permet aclarir dubtes, i considera que s'haurien pogut evitar si els investigadors haguessin ampliat les actuacions sobre tots els sospitosos del crim.

 

Segons el diari El Punt, la confusió sobre el cas ha estat permanent durant tot el judici. Els fets que s'han jutjat van passar el 2003. Va ser quan Vladimir Morozov va aparèixer degollat en el seu xalet de Roca Grossa. L'acusat principal era l'ucraïnès Sergei Lukhtai, i hi havia dues dones, russes, una de les quals és la vídua de la víctima, acusades d'encobrir-lo.

 

En el procés judicial no s'ha pogut demostrar que Lukhtai cometés el crim de manera directa, tot i que s'ha evidenciat, segons les acusacions, que ha mentit en diverses ocasions. El sospitós tenia un altre roc a la faixa. La policia no va trobar cap indici que l'incriminés quan li van escorcollar el domicili.

 

Amb això i amb la incertesa sobre on era el dia del crim les preguntes van enterbolir l'aigua fins al punt que 7 dels 9 membres del jurat van concloure que no el podien condemnar. Ara ha quedat absolt, després de passar 4 anys a la presó, juntament amb les dues dones acusades d'encobriment.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.