El mercat rus s’interessa per Lloret

Un tour-operador de referència, Viatges Coral, començarà a treballar a partir d'aquesta temporada amb la destinació. Portarà sobretot turisme familiar, provinent de Rússia.  La seva presència a la vila l'ha fet possible un acord amb l'empresa lloretenca Melitours. El seu responsable és Manolo Hernández, que explica que Viatges Coral “és un dels primers tour-operadors russos […]

Un tour-operador de referència, Viatges Coral, començarà a treballar a partir d'aquesta temporada amb la destinació. Portarà sobretot turisme familiar, provinent de Rússia.

 

La seva presència a la vila l'ha fet possible un acord amb l'empresa lloretenca Melitours. El seu responsable és Manolo Hernández, que explica que Viatges Coral “és un dels primers tour-operadors russos en número de vendes i facturació”.

 

La seva futura presència a Lloret es va donar a conèixer ahir a Fitur, la fira de turisme de Madrid. Des d’allà l'alcalde, Xavier Crespo, va destacar que l’empresa té previst portar visitants “d’abril a octubre” i que serà sobretot “turisme familiar”.

 

L'interès que presenta el mercat rus per Lloret va ser una de les novetats més destacades que va deixar el primer dia de Fitur. El certamen turístic madrileny va obrir les portes ahir dimecres.

 

La destinació compta per primera vegada amb un estand propi. En aquest marc, Xavier Crespo ha confirmat que la vila és a punt de presentar un “pla estratègic de turisme” que marcarà el futur de la destinació i “les tendències a seguir”. Ha assenyalat que “mentre que el Patronat de Turisme Costa Brava-Girona és a punt de començar el seu pla, nosaltres tenim pressa i ja el tenim quasi fet”.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.