Queden dos dies per a la Passarel·la de Moda de Lloret. Divendres al vespre i nit diverses creacions en roba, complements i estètica ompliran la plaça de la Vila amb les noves tendències d'aquesta tardor-hivern. Hi participen un total d'11 establiments, en la seva majoria botigues.
Perquè tot surti bé demà passat, cal primer muntar la passarel·la i després fer els assajos. El procés de muntatge és demà, al llarg de tot el dia. I els assajos, es duen a terme divendres al matí. Hem parlat amb l'empresa que se n'encarrega, IPP GRUP. El responsable comercial i de màrqueting, Joan Rodríguez, defineix el certamen lloretenc com una "gran passarel·la urbana" i explica que calen unes 20 persones per a muntar-la.
La passarel·la es qualifica d'espectacle atractiu, dinamitzador i lloretenc. Però també es pot definir en xifres. Pel que fa a les dimensions, són considerables. La passarel·la té la forma de la lletra T. El braç que surt cap al públic fa 15 metres i el que el creua, 14 metres.
Més dades. L'espectacle comptarà amb 40.000 watts de so i 8.000 de llum. Es complementa amb dues pantalles situades a banda i banda perquè el que passi a dalt de l'escenari es pugui seguir amb tot detall. La finalitat és que el públic gaudeixi al màxim de la desfilada, que retransmetrà Canal Català la Selva.
Segons l'empresa encarregada del muntatge, de passarel·les a l'aire lliure "no se'n fan gaires" a Catalunya. Per això destaca que la de Lloret arribi a la 4a edició.
Com que és una passarel·la de moda a l'aire lliure, el temps sempre és un factor a tenir en compte. En cas de pluja, el certamen es postposarà per diumenge, és a dir, dos dies després.
