El PSC demana un ple per a desfer els canvis de circulació

El PSC ha decidit no esperar-se que es constitueixi el nou Ajuntament i ha fet un pas endavant per tal de retornar la doble circulació al passeig marítim. A primera hora del matí ha entrat una moció al consistori, demanant que, just després del ple de constitució, se'n convoqui un altre centrat en la primera […]

El PSC ha decidit no esperar-se que es constitueixi el nou Ajuntament i ha fet un pas endavant per tal de retornar la doble circulació al passeig marítim. A primera hora del matí ha entrat una moció al consistori, demanant que, just després del ple de constitució, se'n convoqui un altre centrat en la primera línia de mar.

 

Els quatre regidors socialistes que han sortit escollits amb les eleccions municipals han presentat l'escrit com a ciutadans, a l'espera de constituir-se com a grup municipal.

 

La número 2 de la llista, Anna Pascual, argumenta que “és urgent que s’actuï per la proximitat de l’arribada dels turistes, no volem que es repeteixin els problemes de trànsit de Setmana Santa”.

 

El PSC assenyala que el sentit únic de circulació del passeig marítim provoca restriccions de trànsit a veïns i a turistes, i que els lloretencs han expressat el seu descontentament en diverses ocasions. Argumenta que és vital retornar la primera línia al doble sentit, per a no complicar, encara més, l'estat del trànsit al llarg de l'estiu. Consideren que “no es poden perdre oportunitats”, ara que hi ha crisi i que molts dels visitants arriben per carretera a Lloret.

 

El PSC anuncia que demanarà de nou aquest ple extraordinari i temàtic un cop s'hagi constituït el nou ajuntament, cosa que està prevista el proper 11 de juny. Espera que els altres grups li donin suport, per tal de fer efectius els canvis de circulació.

 

Afegeix, però, que la sessió que demanen inclourà un altre projecte: la remodelació de la riera. “Està desordenada, deixada, en un estat lamentable que no ens podem permetre, és per on passa tota la gent que va a la platja”, exposa Pascual. En aquest cas, el PSC vol iniciar converses per a elaborar un estudi de remodelació del passeig i la riera.

 

Anna Pascual espera que el ple es convoqui tot seguit a la constitució del nou ajuntament i abans d'una altra sessió, la del cartipàs, en què els regidors es repartiran les funcions i responsabilitats per als propers quatre anys.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.