El regidor expulsat del PP crea una llista independent

Apareix un nou partit polític a Lloret de Mar. L'encapçala Joaquim Teixidor, el regidor expulsat del PP, per haver estat crític amb les tesis del partit. Ha decidit crear un grup independent, amb la voluntat d'aglutinar persones de totes les tendències i pensaments.   El mateix Teixidor explica que està il·lusionat amb el nou projecte […]

Apareix un nou partit polític a Lloret de Mar. L'encapçala Joaquim Teixidor, el regidor expulsat del PP, per haver estat crític amb les tesis del partit. Ha decidit crear un grup independent, amb la voluntat d'aglutinar persones de totes les tendències i pensaments.

 

El mateix Teixidor explica que està il·lusionat amb el nou projecte polític, que espera que obtingui el suport de la ciutadania. Es presenten en públic la setmana que ve, en concret, el dimecres, dia 21 de març. Una de les explicacions que hauran de donar és el nom del partit. Es diu Partit Pel Poble-Grup Independent Lloret o GRILL, si ho volen més curt.

 

Joaquim Teixidor argumenta que, arran de l'expulsió de les files populars, no volia quedar apartat de la vida política de Lloret. La filosofia del nou partit és encara genèrica. Defensa mesures polítiques i socials per a millorar la vida dels lloretencs, que són aquells nascuts aquí o que viuen a la vila. Com a projectes més concrets, es vol potenciar la participació dels veïns i difondre el patrimoni i les tradicions locals.

 

Joaquim Teixidor reconeix que seran un grup petit, independent, però no li veu cap inconvenient. De moment, el grup anomenat GRILL té nom i un projecte. El proper pas, necessari, és crear una candidatura, una llista amb què obtenir el màxim suport possible a les eleccions del mes de maig.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.