El restaurant Mas Romeu se suma a la Ruta del Salsafí

El salsafí és un tubercle, una espècie de nap, autòcton de la comarca de la Selva. S'utilitza per acompanyar plats de carn, sobretot ànec.  Per tal de promocionar el territori a través d'aquest producte gastronòmic, s'ha creat la Ruta del Salsafí. S'hi han sumat un total de 24 restaurants, que han ideat plats basats en […]

El salsafí és un tubercle, una espècie de nap, autòcton de la comarca de la Selva. S'utilitza per acompanyar plats de carn, sobretot ànec.

 

Per tal de promocionar el territori a través d'aquest producte gastronòmic, s'ha creat la Ruta del Salsafí. S'hi han sumat un total de 24 restaurants, que han ideat plats basats en aquest aliment.

 

Entre ells hi ha el restaurant Mas Romeu de Lloret. El seu propietari, Jordi Garriga, explica que han incorporat a la carta medallons de rap amb tempura, parmentier de salsafí i xips. També hi trobem ànec amb salsafí, “un plat tradicional que era abans típic de la festa major”. De fet, l'ànec amb salsafí es troba a la carta del Mas Romeu des que el restaurant va obrir les portes.

 

Segons Jordi Garriga, el salsafí és un producte que “no es coneix prou” fora de la comarca i que, per tant, necessita difusió. Per aquest motiu, el consell comarcal i la Federació d'Hostaleria de la Selva han muntat una ruta amb finalitats promocionals.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.