El Saló Internacional de Turisme va tancar les portes ahir diumenge a Barcelona, com el certamen més destacat a Catalunya per al sector. Lloret de Mar hi ha estat present, un any més, en què ha donat a conèixer la nova guia de turisme esportiu i les jornades gastronòmiques de l'arròs, que es duen a terme el proper mes de maig.
A més de representants municipals, hi han participat empresaris de la vila. Entre ells, Joan Gou, de Viatges Marítim. L'objectiu de la companyia no és captar públic barceloní, sinó contactar amb empreses del sector turístic, autoritats, experts, etc. L'estada d'enguany li ha permès copsar “l’eufòria” que es viu de cara a la temporada 2011.
L'empresa Viatges Marítim es dedica, des de fa 25 anys, a portar turistes estrangers a passar les vacances en hotels de Lloret. Treballa, únicament, amb el mercat francès. Són visitants de proximitat que vénen al llarg de tot l'any, de febrer a novembre. De Lloret, els atrauen un conjunt de factors, com la meteorologia, la ubicació, la qualitat del servei i sobretot el preu.
Lloret de Mar no es perd mai el Saló Internacional de Turisme de Catalunya. A més de contactar amb empresaris del sector, països i mercats, li permet promocionar la destinació de cara al turisme de la zona metropolitana de Barcelona. Aquell que pot estar interessat en fer una escapada de pocs dies a la vila, per a descobrir la gastronomia, el paisatge, l'oferta cultural, familiar o esportiva.
