El sènior femení del Bàsquet Lloret pujarà de categoria aquesta temporada. Després de guanyar les fases contra el Sant Antoni de Calonge, aquest cap de setmana, l'equip es prepara per assolir un nou repte.
Les noies de David Moreno i Jordi Rocosa ja van jugar les fases d'ascens la temporada passada, després de quedar gairebé imbatudes a la lliga. Però un Sant Narcís jove i amb moltes ganes es va apoderar de la plaça. Un cop passades les vacances, la Federació ha convocat unes noves fases per omplir quatre llocs que hi havia disponibles a Tercera Catalana.
Un d'aquests llocs serà per al Lloret, que tant dissabte com diumenge s'ha vist les cares amb el Sant Antoni de Calonge. Uns partits que s'han hagut de preparar a correcuita, tal com explica l'entrenador Jordi Rocosa, que explica que “tot això ha sigut amb una setmana d’avís de la Federació de Bàsquet, amb el qual ens hem trobat que teníem jugadores de vacances, jugadores lesionades, hem hagut d’improvisar l’equip entre les que ens quedaven i gent que formaran part d’un equip sènior B del club –que són nenes de quinze anys que ens han ajudat molt, i tot això ha sigut gairebé sense poder preparar–, i a més no podíem coincidir en els horaris d’entrenament que teníem previstos”. “Ha sigut tot molt boig”, conclou el tècnic.
Ahir diumenge, a casa, el Lloret va haver de remuntar un resultat desfavorable de 48 a 44. I van assolir la fita amb un contundent 55 a 38. Ara l'equip continuarà la pretemporada fins a l'inici de la lliga, a finals de setembre.
Els entrenadors tenen clar que aquest any “es patirà més”, però l'equip està preparat per mantenir-se a la part tranquil·la de la classificació. “Segurament no seran els resultats de l’any passat, que de 22 partits vam guanyar-ne 19 i en vam perdre només 3. Però, tot i això, jo crec que és un equip per lluitar, si no és per estar a la part alt de la taula –perquè és el primer any que trepitgem aquesta categoria des de fa quatre anys–, sí per habituar-nos-hi i fer un molt bon paper”.
Tot i que encara no s'ha fet públic el calendari de partits, la lliga a Tercera Catalana començarà l'últim cap de setman