Després de la projecció per Youtube de la setmana passada, el Teatre de Lloret i l’Arxiu Municipal repeteixen l’experiència amb un nou muntatge. En aquest cas, han escollit Tot recordant Santa Cristina: 1980-1999.
És un muntatge elaborat amb els fons audiovisuals de Salvatella, Soliguer, Llorca, Lamoglia, Baltrons, Palau, Delemus, Arpí i Reguera; i també amb la col·laboració de l’Obreria de Santa Cristina. El regidor del Teatre, Albert Robert, explica que el muntatge es divideix en dues parts i avui es podrà veure la primera, que data del 1980 al 1999.
El regidor assegura que la proposta de la setmana passada, en què es va poder veure Teatre i Perfums, va anar molt bé, amb un pic de 120 persones connectades al moment, i la producció ja suma unes 600 visualitzacions.
I és que un cop feta la projecció, el muntatge queda penjat a Youtube. Però la gràcia, segons Albert Robert, és veure’l tots a la vegada. Així que la convocatòria per veureTot recordant Santa Cristina: 1980-1999 és avui, a les set de la tarda.