Posposar el casament és un dels efectes secundaris de la crisi del coronavirus, com el cas de la Míriam i en Marc

En Marc Giral i la Míriam Gisbert s'havien de casar el 2 de maig (que farà sis anys que surten junts) i ja ho han posposat dues vegades a l'espera de com evoluciona la crisi sanitària.

La Míriam i en Marc, els futurs nuvis

Marc Giral
Posposar el casament és un dels efectes secundaris de la crisi del coronavirus, com el cas de la Míriam i en Marc

00:00



Un dels efectes secundaris que ha provocat la crisi sanitària del coronavirus és l’anul·lació de casaments. És el cas d’en Marc Giral i la Míriam Gisbert, que s’havien de casar el 2 de maig i que ja han posposat la data dues vegades. En Marc explica que, si no poden celebrar-lo el 15 d’agost, ho deixaran per l’any que ve.

La intenció era casar-se el 2 de maig perquè és una data molt especial per a la parella:és el dia que van començar a sortir junts ara fa sis anys i també és el dia en què, l’any passat, ell liva demanar matrimoni.

La Míriam i en Marc

Tot i així, en Marc assegura que, tot i haver tingut algun moment de decaiguda, s’ho han agafat amb filosofia i paciència per poder celebrar la festa amb bones condicions quan sigui el moment. Ara, la salut va per davant de tot. Fins i tot, fa broma i diu que espera ser un avi molt pesat quan expliqui l’anècdota als seus néts.

Ara, només els falta estar pendents, tant ells com els convidats, de com evoluciona la pandèmia per veure si finalment es poden casar el 15 d’agost o si ho han de deixar fins l’any vinent.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.