Coincidint amb el final de les rebaixes d’estiu, arriba la Botiga al Carrer. És aquest diumenge, en què al llarg de tot el dia els comerciants treuen al carrer productes i estocs a preus molt rebaixats.
És un dia que convida a passejar, triar i remenar, amb la finalitat de trobar una bona oferta i endur-se a casa un grapat d’articles per pocs diners. El president de l’associació de comerciants, Francesc Alsina, creu que la crisi farà que l’edició sigui “millor” donats els preus “baratets” dels productes.
Els comerciants organitzen el certamen dos cops a l’any. El fan coincidir amb el final de cada temporada de rebaixes, per tal que, a preus d’ocasió, els empresaris es treguin de sobre els productes que no han venut.
L’organització espera superar el centenar de parades, que ocuparan els carrers Sant Pere, de la Vila, Venècia i Cervantes, i les places de l’ajuntament i de l’Església. Els interessats ja es poden apuntar, la data límit és dijous.
A més de comerciants, hi tenen cabuda entitats i ONGs que donen una “dimensió cultural i social” a la Botiga al Carrer. És aquest diumenge, 23 d’agost, de les 10 a les 21 hores.
