Els empresaris demanen un Govern sòlid i de confiança

Els sectors econòmics de Lloret aposten per un pacte polític que comporti un govern fort i estable, tot i que no es mullen a l’hora de dir qui volen que governi. Tant el gremi dels hotelers, com el dels restauradors i el dels comerciants es consideren associacions apolítiques, però demanen responsabilitat i seny als grups […]

Els sectors econòmics de Lloret aposten per un pacte polític que comporti un govern fort i estable, tot i que no es mullen a l’hora de dir qui volen que governi. Tant el gremi dels hotelers, com el dels restauradors i el dels comerciants es consideren associacions apolítiques, però demanen responsabilitat i seny als grups municipals perquè busquin el millor per Lloret.

 

El president dels hotelers, Enric Dotras, està preocupat perquè encara no hi ha perspectiva d’un govern fort que doni confiança als empresaris i a la població en general. Tot i així, espera que els partits polítics arribin a un pacte sòlid, ja que “tot el tema d’inversions es mou per confiança i si no hi ha molta confiança, i això només ho pot comportar un govern fort i sòlid, les inversions es deixen de realitzar d’una manera important”.

 

Els restauradors s’expressen en la mateixa línia. Segons el president del sector, Manel Casademont, “ha de ser un govern fort, cal mirar de presentar la imatge d’un govern fort i que tots vagin a la una, un govern que tingui en el seu horitzó la promoció del poble”.

 

L’associació de comerciants tampoc no es mulla a l’hora de dir qui hauria de governar, però sí que demana que sigui un equip fort, “és vital donar una imatge de confiança i sobretot uns arguments de seguretat, en el sentit que hem d’anar a totes”. “Ara el que s’ha de vendre és que tot ha d’anar a una, s’han de deixar de banda partidismes i el que s’ha de tenir clar és que Lloret ha de tirar endavant”, afegeix Alsina.

 

És l’opinió de tres dels principals sectors econòmics de la vila, que demanen al nou Ajuntament que treballi per a la promoció del municipi i que garanteixi la seguretat i la neteja perquè Lloret sigui una destinació acollidora. Des de la ràdio, en els pròxims dies, copsarem l’opinió d’altres sectors de la vila, perquè exposin com els agradaria que fos el nou equip de govern. Recordem que les possibilitats de pactar encara estan molt obertes entre tots els grups i encara no hi ha res en ferm.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.