Els hotelers de Lloret de Mar veuen bé que l'ajuntament vulgui canviar el sistema de senyalització dels establiments. Els cartells que ara podem veure pel municipi es basen en un sistema de combinació de números i lletres, i no inclouen el nom dels hotels. Això, segons el sector, és confús i espera que el nou sistema sigui més entenedor.
El president del gremi d'hostaleria, Enric Dotras, explica que quan van instal·lar l'actual senyalització, ja sabien que era “complicada”. Enric Dotras explica que la senyalització de números i lletres s'havia de complementar amb un procés d'explicació intens, que no s'han dut a terme.
Per això, explica que, probablement, molts clients que arriben a Lloret els és difícil localitzar l'establiment a on s'allotgen. Segons el sector dels hotelers, el que han pactat amb l'ajuntament són senyals i cartells nous, d'una mida més gran i on aparegui el nom de cada establiment de forma clara.
Recordem que, en l'última sessió plenària, l'ajuntament va fer pública la seva intenció de canviar la senyalització hotelera. Va reconèixer així, per primer cop, que el sistema no és efectiu. El va implantar 4 anys enrere, amb la idea de no omplir els carrers de Lloret de cartells i senyals.
