El Costa Brava Reggae Fest torna aquest dissabte a Lloret de Mar amb molta energia. Un any més, Sa Caleta acollirà un bon grapat de gent disposada a ballar al ritme de la música jamaicana. Els inicis del festival se situen al 2001, tot i que aleshores s’anomenava Reggae Estiu. El seu impulsor d’aleshores, Miqui Ballester, encara recorda que la primera edició va ser “apoteòsica i tot un èxit”.
El festival es va fer durant cinc anys, però va desaparèixer per falta d’entesa entre els organitzadors i l’Ajuntament i els veïns. Tot i que Ballester lamenta que el festival s’hagi recuperat amb un nom diferent, està molt content que el reggae torni a sonar a Lloret de Mar. Sobretot en un indret com Sa Caleta. El Reggae Costa Brava Fest se celebrarà aquest dissabte durant tot el dia a Sa Caleta.
El festival començarà a les onze del matí amb la Zona Kids pels nens i s’allargarà fins a altes hores de la matinada amb l’escenari de nit.
