La Volta Ciclista de Catalunya torna a Lloret. Ho fa dilluns, primer dia de la competició, amb una contrarellotge pels carrers de la vila. Els 22 equips participants, amb 8 corredors cadascun, recorreran un circuit urbà de 3,7 quilòmetres. Serà “tot un espectacle”, segons Ivan Tibau, regidor d'Esports.
La 90a edició de la Volta Ciclista començarà dilluns a les 14:30 hores. La sortida es farà a Fenals. Els 176 corredors passaran per aquest barri fins arribar al centre i acabaran la prova a davant de l'ajuntament. Es calcula que necessitaran un parell d'hores per a dur a terme la contrarellotge.
Ivan Tibau destaca que, a diferència de les edicions anteriors, la Volta s’ha avançat i no coincideix per dates amb competicions esportives de primer ordre i per això els millors ciclistes del món seran a Lloret. Entre demà i diumenge arribaran equips i acompanyants, que sumen un total de 800 persones.
Per tercer any consecutiu, la vila acull la sortida de la prova ciclista. Amb aquest esdeveniment esportiu, la destinació vol deixar enrere els efectes de l'apagada elèctrica i tornar a la normalitat. Recorda que el ral·li històric va haver de ser modificat en motiu de la manca de llum, però que a partir d'ara cal mirar endavant i apostar de nou per l'esport com a complement destacat de l'oferta turística de Lloret.
