Lloret de Mar ha renovat el conveni perquè es continuï celebrant a la vila un torneig internacional de futbol base. La competició aglutina joves promeses de diferents seleccions nacionals, que seran, en el futur, els millors jugadors de futbol del món. Estem parlant de la Mediterranean Internacional CUP.
L'acord, formalitzat ahir entre l'ajuntament i l'organització, recull que Lloret acollirà el campionat en categoria juvenil, tot i que donarà allotjament a jugadors d'altres categories. Per Setmana Santa, s'esperen, entre uns i altres, unes 2.000 persones.
Entre els equips participants, destaquen la selecció nacional del Brasil, la de Mèxic, l'Ajax d'Amsterdam, el Reial Club Deportiu Espanyol i altres equips de primera divisió del Japó, el Quebec i Rússia. La competició es desenvoluparà en diferents pobles de la Costa Brava, tot i que la majoria dels participants s'allotjaran en hotels de Lloret. Això permetrà a la destinació desestacionalitzar, una mica més, la temporada.
Precisament, aquest és un tret que ha destacat l'alcalde de la vila, Xavier Crespo, que ahir va lloar el nivell esportiu dels joves jugadors de futbol, de qui diu que els espera “un gran futur” com a professionals.
El torneig de futbol base es durà a terme per Setmana Santa, entre dimecres i dissabte. El conveni recull que es durà a terme 4 anys més amb seu a Lloret.
